| Tilbake etter helgen. Alle bilder med telefonen. |

| Polakk 2 har vært flittig i helga og har blitt ferdig med den ene pilaren. Ble veldig fint. |

| Høbben (tidligere omtalt som "Gravemaskinmannen") har også vært flink i helga. Har fylt på mye jord. På slutten av forrige uke skjedde det en stor ting som jeg dessverre ikke fikk tatt bilde av :-( Høbben skulle begynne å fylle på, og skulle bruke en stor hjullaster til dette. Ikke så greit... Veien opp til Gamma var litt våt... så det gikk dårlig... Har ropte på oss og sa vi måtte komme å hjelpe. Artig syn som møtte oss; 8 tonn Volvo som sto på understellet i myra :) Vi prøvde å få den opp til Gamma ved å dra med gravemaskinen, men det gikk ikke så bra... Så var det å få hjullasteren tilbake samme vei... Vi fant ut at det var best å trø forsiktig i postkassene til en viss Setesdøl... |

| Fra baksiden av Gamma. Nå gjenstår bare kreosoten og toppen her. |

| Ikke mye å se, bortsett fra en engang fuktig vei... |

| Halvan og Helan. |

| Mer pilar. Det viser seg at det er vanskelig å få på papp på denne veggen... KJEDELIG. |

| Trond Henning på inspeksjons- og funderingsrunde. Litt bredere enn 600 piksler...men dere skjønner det nok.. |

| Idag var det riktig så folksomt her. Ikke rart TH ser forfjamset ut. Sikringforfulleoggalelokale begynner å ta form. |

| TH var så fornøyd med denne innfellingen at han krevde avbildning. |

| Til slutt atter et utydelig bilde av Polakk 2. |