14.10.04

Idag har jeg fått lov til å låne kameraet til Torger, så nå blir det orden på sakene igjen! Veldig bra.

Måtte bare begynne med å dokumentere gårsdagens prestasjoner. Legg merke til symmetrien. Nederste tre bord er til beina og nedre-benk, neste to er benken og de to øverste er ryggstø.

Fint på avstand også syntes vi.

Mye av dagen idag gikk med til å lete etter verktøy... Falt noe ned på gulvet så var det så og si bare å gi det opp. Rydding ble iverksatt på slutten av dagen.

Vi fant ut av Gamma manglet en ånkli grunnstein. Det måtte vi gjøre noe med, så vi hostet opp dette. Til den som klarer å rive skiten om ca 300-600 år....

Vi fikk plutselig litt hastverk da vi oppdaget at vi nesten hadde bygget alt tett. Fant heldigvis et hull og TH er overlykkelig.

Siste hvile. Samme dag som Erik Erikssøn Bye.

Høbben (graveren) kom på besøk, og han gledet seg til vinteren han også. Dette er faktisk et historisk bilde når jeg tenker meg om; Første gang mer enn to sitter på benkene samtidig!

Til slutt en fornøyd svenske (Per/Pær/Pærra, velg sjæl.)

 

Hadde tatt noen flere bilder, kommer kanskje litt senere da serveren gikk litt full da jeg skulle overføre de....