| Idag har jeg fått lov til å låne kameraet til Torger, så nå blir det orden på sakene igjen! Veldig bra. |

| Måtte bare begynne med å dokumentere gårsdagens prestasjoner. Legg merke til symmetrien. Nederste tre bord er til beina og nedre-benk, neste to er benken og de to øverste er ryggstø. |

| Fint på avstand også syntes vi. |

| Mye av dagen idag gikk med til å lete etter verktøy... Falt noe ned på gulvet så var det så og si bare å gi det opp. Rydding ble iverksatt på slutten av dagen. |

| Vi fant ut av Gamma manglet en ånkli grunnstein. Det måtte vi gjøre noe med, så vi hostet opp dette. Til den som klarer å rive skiten om ca 300-600 år.... |

| Vi fikk plutselig litt hastverk da vi oppdaget at vi nesten hadde bygget alt tett. Fant heldigvis et hull og TH er overlykkelig. |

| Siste hvile. Samme dag som Erik Erikssøn Bye. |

| Høbben (graveren) kom på besøk, og han gledet seg til vinteren han også. Dette er faktisk et historisk bilde når jeg tenker meg om; Første gang mer enn to sitter på benkene samtidig! |

| Til slutt en fornøyd svenske (Per/Pær/Pærra, velg sjæl.) |
| Hadde tatt noen flere bilder, kommer kanskje litt senere da serveren gikk litt full da jeg skulle overføre de.... |