| IDAG har vi jobbet! |

| Idag kom endelig isoporen. Kan muligens ha noe med at Arne Johan kom til Hovden...men vet ikke jeg. |

| Med Arne Johan kom også et par bærere. De var visstnok med for å selge og kjøpe et par 50-60 hyttetomter til 1000000 pr stk, men dette var visst møe gøyere. Som dere ser så er ikke isopor så forferdelig tungt. |

| Trond Henning syntes det var helt topp å kunne jobbe med noe som liknet snø. |

| Selv den beste isopor-stabler trenger en pause i ny og ne. Legg merke til den fikse detaljen nede til høyre i bildet. |

| Det er hardt å ta bilder med selvutløser. Godt jeg landet mykt. |

| Her får vi atter engang overtalt sjefen om at vi har kontroll, og at dette er en god løsning på portal-problematikken. Vi har selvfølgelig full kontroll. |

| Her har vi Polakk 1 og Polakk 2 igjen. Vi lurer litt på om Polakk 1 muligens heter Mickal ellernoe, men vi er ikke sikre. Polakk 2 har vi ikke peiling på, han prater ikke engelsk. De har murt på broa idag, og det ble veldig bra det også. |

| Her har vi et flott øyeblikksbilde. Legg merke til det forhåpningsfulle blikket til TH der han ser på steinen som er i svevet. Mon tro om han tenker: "Lager den hull i pappen?", "Spretter den tilbake og skader verneskoene mine?", "Var det ikke en polakk under her istad tro?"... |

| Det blir jo et fint kamuflert drikkevarelager? |

| Og jammen ble vi ikke ferdige med benkestøttene også idag. Dette gikk over all forventning, så vi er godt fornøyde. |