22.09.04

IDAG har vi jobbet!

Idag kom endelig isoporen. Kan muligens ha noe med at Arne Johan kom til Hovden...men vet ikke jeg.

Med Arne Johan kom også et par bærere. De var visstnok med for å selge og kjøpe et par 50-60 hyttetomter til 1000000 pr stk, men dette var visst møe gøyere. Som dere ser så er ikke isopor så forferdelig tungt.

Trond Henning syntes det var helt topp å kunne jobbe med noe som liknet snø.

Selv den beste isopor-stabler trenger en pause i ny og ne. Legg merke til den fikse detaljen nede til høyre i bildet.

Det er hardt å ta bilder med selvutløser. Godt jeg landet mykt.

Her får vi atter engang overtalt sjefen om at vi har kontroll, og at dette er en god løsning på portal-problematikken. Vi har selvfølgelig full kontroll.

Her har vi Polakk 1 og Polakk 2 igjen. Vi lurer litt på om Polakk 1 muligens heter Mickal ellernoe, men vi er ikke sikre. Polakk 2 har vi ikke peiling på, han prater ikke engelsk. De har murt på broa idag, og det ble veldig bra det også.

Her har vi et flott øyeblikksbilde. Legg merke til det forhåpningsfulle blikket til TH der han ser på steinen som er i svevet. Mon tro om han tenker: "Lager den hull i pappen?", "Spretter den tilbake og skader verneskoene mine?", "Var det ikke en polakk under her istad tro?"...

Det blir jo et fint kamuflert drikkevarelager?

Og jammen ble vi ikke ferdige med benkestøttene også idag. Dette gikk over all forventning, så vi er godt fornøyde.