| Nok en dag... Jepp. |

| Mye av dagen idag gikk med til å få start på motorsaga. Slik har den egentlig alltid vært, men du vet...styr å finne et skrujern som passer til justeringsskruene. Lettere å dra og dra til knokene er blodige. |

| Saga gikk innimellom, så da var det tid for å vise kunstene igjen. Legg merke til verneutstyret. |

| Ja... |

| Som sagt så er vi stamgjester på Monter, og det er viktig å pleie forholdet. Fikk høre at Asbjørn var tilbake på jobb etter en kortere sykdomsperiode, så da måtte vi ned med Gammomobilen og handle litt materialer av ham. Han hadde heldigvis litt trang hjelm på idag, så da hadde vi noen å skylde på da vi gikk tomme for plank IGJEN. |

| Idag dukket hjelperne opp igjen, og de hadde med seg noen svære halve stammer. Så da ser det ut til at portalløsning 37 blir gjeldende. |

| Men litt diskusjon må til... Noen som har sett situasjonen før? |

| Og så fikk jeg plutselig lyst til å ta et bilde av Hovdenut. Den er der ennå. Hva er vel Hovden uten Hovdenuten (Les tre ganger og bli imponert over det fantastiske ordspillet). |

| Dette bildet har jeg valgt å kalle "Polakk 1 murer gulv, men det ble visst litt uskarpt". |

| Vi bruker igrunnen motorsagen en del... |

| Hvorfor stoppe når det ennå finnes noe å justere inn? |

| Her ser dere hvordan portalen kommer til å bli. Vi klarte ikke å vente, så vi kastet opp den ene stammen for å se. Kaste er kanskje å overdrive litt, men uansett ble det fint. |

| Spanderer på meg et bilde til så fint ble det. |

| Til slutt et veldig bra bilde. Trond Henning har satt hammeren fast i stigen...godt gjort, gratulerer så meget... Kanskje ikke så lett å se at det er det som skjer, men det er det altså. |