| Endelig fredag. |

| Stadig litt stussing som må gjøres. |

| Kom så langt at vi kunne brenne portalen innvendig, og det helst uten å brenne ned hele sjiten. |

| Det skulle vise seg at ting brant godt idag... måtte rett og slett ha Trond Henning på taket med vann. |

| Etter at vi hadde brent vekk x antall kilo plank var det på med plasten. Lurer på om den hang på på mandag... |

| Har tatt noen bilder av bygginga som foregår på skisenteret. Her sto den gamle kafeen, og man kan se den nye delen som ble ferdig i fjor. |

| Til venstre det som var forrige vinter. Kafeen blir utvidet til ca der det hvite er, resten blir Skibua. Plassen mellom den røde el-boksen og containeren er ca der uteplassen på den gamle kafeen var. |

| Skibuas lokaler. Helt til høyre kan man se to leiligheter i andre etasje. |

| Fom leilighetene og resten blir skipatruljens lokaler. |

| Skipatruljen. |

| Bilde fra broa til garasjen. |

| Side-inngang skipatruljen. |