24.09.04

Endelig fredag.

Stadig litt stussing som må gjøres.

Kom så langt at vi kunne brenne portalen innvendig, og det helst uten å brenne ned hele sjiten.

Det skulle vise seg at ting brant godt idag... måtte rett og slett ha Trond Henning på taket med vann.

Etter at vi hadde brent vekk x antall kilo plank var det på med plasten. Lurer på om den hang på på mandag...

Har tatt noen bilder av bygginga som foregår på skisenteret. Her sto den gamle kafeen, og man kan se den nye delen som ble ferdig i fjor.

Til venstre det som var forrige vinter. Kafeen blir utvidet til ca der det hvite er, resten blir Skibua. Plassen mellom den røde el-boksen og containeren  er ca der uteplassen på den gamle kafeen var.

Skibuas lokaler. Helt til høyre kan man se to leiligheter i andre etasje.

Fom leilighetene og resten blir skipatruljens lokaler.

Skipatruljen.

Bilde fra broa til garasjen.

Side-inngang skipatruljen.