Nærmeste pårørende

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby elinms » Mon Mar 12, 2007 11:09 pm

Jeg bor litt langt unna mamma og pappa, og har derfor avtalt med noen gode venner å være mine pårørende i det døgnet det sansynligvis vil ta før noen i familien å komme meg til unnsetning i tilfelle rottefelle.

Enig i at dette er en jobb for politi og sykehus, IKKE for ambulansen.
Der alle tenker likt, tenker ingen serlig mye
elinms
Aktiv poster

Postby Martin » Mon Mar 12, 2007 11:17 pm

Berge wrote:Jeg holder meg til mamma og pappa på mobilen min!!

Trygt og godt.. En klassiker
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Elise » Thu Mar 15, 2007 6:44 am

Mamma, pappa og bror faktisk :lol:
Elise
Superposter

Postby Den spreke kona » Tue Apr 17, 2007 12:14 pm

Endelig et ordentlig fornuftig tema;) Det er jo ikke noe aktivitet på "min" side (mulig jeg har litt delskyld der...) så jeg får melde min tilstedeværelse her. Ice er en god ide, men utrolig irriterende at det står det på telefonen hver gang sveinung ringer. Litt upersonlig liksom. Ikke hans feil at I kommer før S og dermed dominerer...Kan jo selvfølgelig kalle han "Elsklingen". men da trenger jeg vel strengt tatt ikke Ice. Uansett. Vår løsning på et problem vi håper aldri oppstår har heller vært å gravere etternavn i tillegg til fornavn i gifteringen. (vi bestilte ringer rett etter sunamien...). Problemet er vel bare det at dette er enda mindre utbredt enn ice så det er vel ikke så mange som gidder å sjekke før det er for sent liksom....men vil jo gjerne ha beskjed da og. Men jeg er jo fullt enig i at verken ice på tlf eller etternavn i giftering er en detektivjobb for ambulansepersonell. Stopp blødningen først dere ambu.folk.
Den spreke kona
Beskjeden

Postby Pyro » Tue Apr 17, 2007 2:22 pm

merkelapper? strekkoder?
förvaras utom syn- och räckhåll
Pyro
Mr. Über

Postby Elise » Wed Apr 18, 2007 2:06 pm

Verinæren tilbyr elektronisk merking :?
Elise
Superposter

Postby maria leker g33k » Thu Apr 19, 2007 9:44 am

jeg har skrevet ICE (og så nummeret på personen)..og ikke lagret noe nummer..bare skrevet nummeret etter ice..folk må vel ha iq nok til og skjønne at det er nummeret etter ice som skal ringes!
my imaginary friend thinks you're crazy
maria leker g33k
Aktiv poster

Postby sjefen » Thu Apr 19, 2007 10:50 am

Sjef PTSS uttalte forresten til fvn.no at dette nok ikke var noe folk måtte forvente at ambulansepersonell bedriv tiden sin med på et skadested, og presiserte at identitet/pårørende er sykehus/politi sitt ansvar.
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter

Postby Martin » Mon May 07, 2007 12:43 am

Den spreke kona wrote:Endelig et ordentlig fornuftig tema;) Det er jo ikke noe aktivitet på "min" side (mulig jeg har litt delskyld der...) så jeg får melde min tilstedeværelse her. Ice er en god ide, men utrolig irriterende at det står det på telefonen hver gang sveinung ringer. Litt upersonlig liksom. Ikke hans feil at I kommer før S og dermed dominerer...Kan jo selvfølgelig kalle han "Elsklingen". men da trenger jeg vel strengt tatt ikke Ice. Uansett. Vår løsning på et problem vi håper aldri oppstår har heller vært å gravere etternavn i tillegg til fornavn i gifteringen. (vi bestilte ringer rett etter sunamien...). Problemet er vel bare det at dette er enda mindre utbredt enn ice så det er vel ikke så mange som gidder å sjekke før det er for sent liksom....men vil jo gjerne ha beskjed da og. Men jeg er jo fullt enig i at verken ice på tlf eller etternavn i giftering er en detektivjobb for ambulansepersonell. Stopp blødningen først dere ambu.folk.

Ja, kall han det. Over alt alltid, det vil han sikkert sette pris på tipper jeg
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Previous

Return to Åpen post