one linere

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby Dårris » Fri Dec 22, 2006 10:16 am

Etter lyden og bedømme har nok Klausen mer enn en radio nede kåken sin ja.... Er faktisk blitt en radio lytter jeg også :D
Dårris
Aktiv poster

Postby The Dude » Mon Jan 01, 2007 3:26 pm

Vel, Sista` Hauge. Takk for freestylekonnurransen i går. Jeg skal ikke vri om i såret og nevne noen vinner, men jeg synst du og tok deg opp du og etterhvert. Det er vanlig med blackout når man møter er verdig battlemotstander.

Ærbødigst, DJ-T
The Dude
Veldig aktiv poster

Postby Martin » Mon Jan 01, 2007 9:09 pm

The Dude wrote:Vel, Sista` Hauge. Takk for freestylekonnurransen i går. Jeg skal ikke vri om i såret og nevne noen vinner, men jeg synst du og tok deg opp du og etterhvert. Det er vanlig med blackout når man møter er verdig battlemotstander.

Ærbødigst, DJ-T

Jeg innrømmer at jeg ikke var like flink som deg, men bare vent før du vet orde av det er jeg sterkt tilbake, og knuser den pinglete freestyler-kunnskapen din.
Koz
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby agklausen » Thu Jan 04, 2007 6:10 pm

Typisch at jeg gikk rett før dere battla! AAaaargh... Tenk å gå glipp av en sånn begivenhet. Hørte det var stort, og at DJ T måtte skifte skjorte etterpå. Da har han tydligvis gitt jernet :wink:

Neste gang vil jeg også være med og oppleve dette
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Hilde » Sat Jan 06, 2007 10:59 pm

batlinga på nyttårsaften var heilt fantastisk. DJT var utrolig og selv om Martin både var sexy lubben og så ut som finn.no utgaven av brille Jesus tapte han med glans. Håper vi en gang kan få en reprise på showet....
Hilde
Aktiv poster

Previous

Return to Åpen post