Moderator: Martin
KnutK wrote:Har dere hørt utrykket HASJ-FJØL om snowboard? Snowboard kjørerne ble jo i tidlige tider sett på som noen rebeller og da regnet man sikkert med at de røykte hasj hele gjengen.. Artig utrykk!
Hilde wrote:Ja, det er ikke veldig lett å ta heisen med brett, spesielt ikke hvis brettet er dobbelt så langt som det egentlig burde være.
...Siri wrote:dødens og smertens planke
tenk deg godt om, klausen, før du begir deg ut på et slikt. Det er ikke alltid det er vedrt det. Har de sånne runde oppblåsbare puter på AMK? det trenger du når du har landet på halebeinet.
pissboy wrote:Var det ikke du som fant ut at det var mye bedre å la det gå utover håndleddene???

agklausen wrote:...Siri wrote:dødens og smertens planke
tenk deg godt om, klausen, før du begir deg ut på et slikt. Det er ikke alltid det er vedrt det. Har de sånne runde oppblåsbare puter på AMK? det trenger du når du har landet på halebeinet.
Som verneombud kan jeg nok skaffe til veie det meste av den slags. Men etter den turen jeg hadde i jula var det ikke noe problem. Har skjønt hvordan det er lurt å lande, nemlig. Uten å erfare det på the Spinal Tap.
Derfor håper jeg at videre øvelser vil gjøre meg til en ok snowboarder. Uten at jeg skal begynne å røyke hasj av den grunn. Gir du leksjoner, Maria?
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests