Sjekketriks

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby KnutK » Mon Feb 05, 2007 10:30 pm

mariht wrote:flott.. jeg har midlertidig gitt opp håpet, og jeg kommer nok ikke til å senke på kravene på en stund.. det er enda litt igjen til det

Enkelte forum-lesere lurer kanskje på hva disse kravene er, kan du utdype?
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby mariht » Mon Feb 05, 2007 10:38 pm

så hyggelig du er martin.. babyen gjør deg myk:) neida, skal nok ikke det, her er det mest negere og narkomane.. eller pappagutter, vet ikke hva som er verst.. komer vel an på hvordan man ser det..
treffer uansett ikke noen her.. jeg er på skolen litt, på trening litt på jobb litt og hjemme mest... er ikke det betryggende
mariht
Veldig aktiv poster

Postby Martin » Mon Feb 05, 2007 10:41 pm

jeg tenker at det må være et sjekketriks, for damer, å kle seg pent. For å holde meg til tråden. Pene damer er noe som gutta syntes er bra, så mari; når du er i Oslo, gå med slaskete store posete klær....
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby mariht » Mon Feb 05, 2007 10:47 pm

hehe... ikke dumt.. men baggy dongribukser er skikkelig digg å gå i! men kan ikke gå med det på skolen.. der kler man seg ordentlig, og helst med perleøredobber, altfor masse sminke og høye heler.. men alt er jo relativt
mariht
Veldig aktiv poster

Postby Martin » Mon Feb 05, 2007 10:49 pm

Det er slik du drar oslo-gutter, og det må du jo ikke.... Dette må da være greit å forstå?
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby mariht » Mon Feb 05, 2007 10:57 pm

hehe.. da funker det ikke veldig bra til nå... så jeg tror jeg velger en mellomting, så er jeg på den sikre siden:)
mariht
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Mon Feb 05, 2007 11:00 pm

Du er fortsatt "ho der Sørlandsdama", vet du, men fortsetter du å kle deg sånn blir det type i løpet av kort tid. Og det vil vi jo ikke
agklausen
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Mon Feb 05, 2007 11:29 pm

mariht wrote:så hyggelig du er martin.. babyen gjør deg myk:) neida, skal nok ikke det, her er det mest negere og narkomane.. eller pappagutter, vet ikke hva som er verst.. komer vel an på hvordan man ser det..
treffer uansett ikke noen her.. jeg er på skolen litt, på trening litt på jobb litt og hjemme mest... er ikke det betryggende

Synes å observere tegn til rasisme og fremmedfrykt ang. negere, det hadde jeg ikke forventet av en tidligere u-landssudent...skuffet!
Last edited by KnutK on Tue Feb 06, 2007 12:02 am, edited 1 time in total.
KnutK
En av JavelForums konger

Postby Martin » Mon Feb 05, 2007 11:33 pm

Hold deg unna, en viss skepsis er sunt, litt fremmedfrykt er viktig.... En sann sørlending skal være litt skeptisk og kristisk til nye ting, særlig utenfor sørlandet....
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby KnutK » Tue Feb 06, 2007 12:21 am

""Æresbegrepet henger svært høyt hos alle ekte sørlendinger. Selv om de blir fryktsomt skeptiske hvis du skulle komme i skade for å snakke om mennesker fra nasjoner der æresbegrepet er blandt de aller viktigste mellommenneskelige kodeksene. Noe som kan skyldes det som skjedde på 70-tallet. Før sørlendingen hadde helt fått vendt seg til tanken at det faktisk fantes mennesker med naturlige mørke hudfarger, som ikke var et resultat av soltimene på svabergene.
Nå var man riktignok vant til turister, og derfor ble ikke sørlendingen skeptisk da det kom folk fra Pakistan til byen. Det var først da verken brunfargen eller pakistanerne forsvant når vinteren kom, at sørlendingen for alvor ble engstelig.

Angst har alltid vært en svært viktig overlevelsesmekanisme for en ekte sørlending. Frykten for det ukjente gjør at sørlendinger foretrekker forutsigbarhet. ""
KnutK
En av JavelForums konger

Postby mariht » Tue Feb 06, 2007 11:51 am

KnutK wrote:
mariht wrote:så hyggelig du er martin.. babyen gjør deg myk:) neida, skal nok ikke det, her er det mest negere og narkomane.. eller pappagutter, vet ikke hva som er verst.. komer vel an på hvordan man ser det..

Synes å observere tegn til rasisme og fremmedfrykt ang. negere, det hadde jeg ikke forventet av en tidligere u-landssudent...skuffet!

hei hei knut.. jeg er ikke rasistsk, men det faktum at hvis man går ned karl johan, og spesielt her på vålerenga er det mye fremmedkulturelle, og det er faktisk ikke rasistisk å bare påpeke det. jeg har ingen ting i mot de, og heller ikke narkomane og pappagutter for den saks skyld, så lenge de ikke prater til meg... jeg liker ikke at fremmede prater med meg..
mariht
Veldig aktiv poster

Postby Hilde » Tue Feb 06, 2007 12:12 pm

ang. bekledning - jeg synes hettegensere på gutter er sexy
Hilde
Aktiv poster

Postby Martin » Tue Feb 06, 2007 3:01 pm

Aplauderer langt og fint innlegg fra knut :mrgreen:
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby agklausen » Wed Feb 07, 2007 2:37 am

Synd at du er tatt, Hilde. Hettegensere er nemlig digg å gå i i tillegg. Men kanskje det finnes flere som deg der ute? :wink:
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Wed Feb 07, 2007 3:44 am

La oss håpe det for din del...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

PreviousNext

Return to Åpen post