mariht wrote:flott.. jeg har midlertidig gitt opp håpet, og jeg kommer nok ikke til å senke på kravene på en stund.. det er enda litt igjen til det
Enkelte forum-lesere lurer kanskje på hva disse kravene er, kan du utdype?
Moderator: Martin
mariht wrote:flott.. jeg har midlertidig gitt opp håpet, og jeg kommer nok ikke til å senke på kravene på en stund.. det er enda litt igjen til det

mariht wrote:så hyggelig du er martin.. babyen gjør deg myk:) neida, skal nok ikke det, her er det mest negere og narkomane.. eller pappagutter, vet ikke hva som er verst.. komer vel an på hvordan man ser det..
treffer uansett ikke noen her.. jeg er på skolen litt, på trening litt på jobb litt og hjemme mest... er ikke det betryggende
KnutK wrote:mariht wrote:så hyggelig du er martin.. babyen gjør deg myk:) neida, skal nok ikke det, her er det mest negere og narkomane.. eller pappagutter, vet ikke hva som er verst.. komer vel an på hvordan man ser det..
treffer uansett ikke noen her.. jeg er på skolen litt, på trening litt på jobb litt og hjemme mest... er ikke det betryggende
Synes å observere tegn til rasisme og fremmedfrykt ang. negere, det hadde jeg ikke forventet av en tidligere u-landssudent...skuffet!
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests