Bet's on, And the winner is........

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby KnutK » Mon Feb 05, 2007 8:33 am

Jaja alle sammen, da er vi inne i døgnet hvor det store skal skje. Hilde er klar...Håper dere også, kjære forummedlemmer er klare, klare til å tape veddemålet.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Mon Feb 05, 2007 8:53 am

Det er godt du er opptimist, Knut. Men alle vet jo at det er på torsdag det skjer :wink:
agklausen
En av JavelForums konger

Postby mariht » Mon Feb 05, 2007 9:01 am

jeg så hilde i byen på søndag, og ho så riktig i form ut, så tror nok det ike skjer noe før den 13..
mariht
Veldig aktiv poster

Postby Hilde » Mon Feb 05, 2007 10:50 am

Jeg har egentlig begynt å lure på om jeg bare har spist noe merkelig de siste 9 månedene - for det skjer jo ingenting her ( altså i magen min), meget frustrerende - men da får jeg hvertfall tid til å være her inne :lol: Og det er jo bra?
Hilde
Aktiv poster

Postby KnutK » Mon Feb 05, 2007 12:16 pm

Hvis ikke det har skjedd noe til i 8-9 tia så må du ringe.... Da skal jeg nemlig komme med syntocinon-infusjon til deg, for å få fart på saken.
KnutK
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Mon Feb 05, 2007 12:58 pm

DET ER JUKS!!! Ikke lov å påvirke prosessen på noe som helst vis. Med mindre det går for lang tid, rett og slett. Da har HILDE lov til å ta affære
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Kjetil » Mon Feb 05, 2007 1:27 pm

KnutK wrote:Hvis ikke det har skjedd noe til i 8-9 tia så må du ringe.... Da skal jeg nemlig komme med syntocinon-infusjon til deg, for å få fart på saken.

Uansett om du vinner nå må du dele for det er ikke engang lov til og planlegge juks. :D
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby Kjetil » Mon Feb 05, 2007 1:31 pm

hmm jeg har gått rundt og trodd min andre dato var 18 februar men det er jo 10. feb
Så Hilde da var jeg ikke egentlig så slem.
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby heidi » Mon Feb 05, 2007 1:56 pm

jeg skjønner ikke helt hva alle snakker om.. babyen kommer 12. februar og hvis hilde føler ubehag innen den tid, så er det bare å klemme igjen.. :lol:
heidi
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Mon Feb 05, 2007 3:18 pm

Hører rykter om at noen spekulerer i at dersom nevnte fødsel havner på en dag ingen har tatt, tilfaller den som har tippet nærmest. Noe som ikke stemmer. Dersom så skulle skje at poden fødes på en dag ingen har tippet, går dato-bet'ene til felles hygge på alle som har tippet, mens det blir kjønn som er gjeldende bet. Hvilket betyr at egentlig vil det være mest demokratisk osv om fødselen foregår på en dag ingen har tippet på. Samtidig som det blir litt kjedelig.

Forresetn vet jo alle at Dagen er torsdag 8.feb, så det er jo ikke noe pes :wink:
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Kjetil » Mon Feb 05, 2007 3:39 pm

agklausen wrote:Hører rykter om at noen spekulerer i at dersom nevnte fødsel havner på en dag ingen har tatt, tilfaller den som har tippet nærmest. Noe som ikke stemmer.

Det er feil! jeg har tilført regler i midt innlegg på side 2 gjenngitt under.
kjetil wrote:Ang dato, så er det den som kommer nærmest som vinner, skulle to komme nærmest må de dele gevinsten, alle med feil dato kjøper øl og setter på bordet hvor vinneren konsumerer lykkelig resten av kvelden (evt kan ølet komme fortløpende hvis vinner velger det)
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby Kjetil » Mon Feb 05, 2007 3:40 pm

Altså den som kommer nærmest har vunnet dato øl, kommer to nærmest deler vinnerne gevinsten.
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby atlecm » Mon Feb 05, 2007 6:00 pm

Jeg vet ikke når reglene kom, men nå tror jeg vi sier at de ikke kan forandres mer. Jeg hadde også den oppfatningen at den som kom nærmest vant.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Mon Feb 05, 2007 8:17 pm

ForumGud har talt!! Litt sånn som når Fragglene gikk til Skrothaugen Mathilda for å få svar...
KnutK
En av JavelForums konger

Postby Martin » Mon Feb 05, 2007 9:32 pm

Jaja, jeg støtter alle, for jeg vet at den som vinner ikke kommer til å klare å drikke opp alt ølet, og jeg har nemlig bestemt meg for å hjelpe til så godt jeg kan.

Fikk faktisk lov til å ta en pils på jabel før kinoen på lørdag, og det var så godt at jeg hadde lyst på mere....
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

PreviousNext

Return to Åpen post