I tillegg har han jo planer om å gå i grønt i 9 års tid...
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Jeg skal søke jobb nedpå Tangen nå. Ledig jobb i Moderkanalens lokalavdelign
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Syktes ikek jeg har fullt så mye enveiskjøring da men.
Har vært ute å levd litt jeg også, noe jeg akter å fortsette med.
Så da blir det enten Bolivia, eller mulig Jan Mayen neste år
Jeg tror gjennomsnittet av befolkningen er det. Men det er kanskje også litt tilfeldigheter som gjør det? I alle fall noen ganger. Og noen ganger kan man ganske enkelt ikke bare gjøre noe litt utenom det vanlige. Jeg kan feks ikke gjøre stort annet enn å gå på skole i Bergen de neste 5-6 årene. Det er selvfølgelig mulig å gjøre noe annet, men det ville føltes litt bortkastet når jeg først har kommet inn her...
Er for øvrig helt enig i at det å gjøre noe alternativt noe absolutt kan være bra, og jeg kommer nok ikke til å få en 8-16 jobb som fastlege når jeg er ferdig. I alle fall ikke med det første.
Klar for nye eventyr
"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
Ja, ta en del av studiene i utlandet, det jeg skal gjøre.
Forhåpentligvis ta et år økonomi i Sør Amerika.
Da vil jeg både lære meg spansk ordentlig, skaffe meg bedre kunnskap om en annen type samfunn.
Dette vil forhåpentligvis gi meg muligheten for mer interessante jobber
Du vil rett og slett leke litt sosialantropolog mens du studerer økonomi? Artig kombinasjon.
Jeg har lyst til å jobbe litt i utlandet. Har bare ikke finne ut hva med enda. Fikk jo avslag på jobben som utenrikskorrespondent for NRK i Washington, samt jobben som pressekoordinator for FN i Ny York...
merkelig å kritisere andre for måten de lever på Atle. Det er jo ikke alle som ønsker å reise fra det de evt. har hjemme... hvis det er det du mener med enveiskjøringa. Og også det å kalle det enveiskjøring bare fordi de ikke lever et liv som andre synes er spennende...