by atlecm » Thu Nov 29, 2007 9:11 am
Nå skal dere være oppmerksom på at jeg ikke snakker om noen spesifikke her. Det jeg har skrevet om før er at de som har lyst til å gjøre noe annet enn det de holder på med må få fingeren ut og gjøre det. Det er flere som snakker om at det hadde vært gøy å... Skulle ønske jeg også kunne... osv. Det som ofte skjer er at det bare blir med snakket. Har man anledning og lyst, så ta sjansen!
Det jeg mener med enveiskjøring trenger ikke å være det å ikke reise f.eks. Jeg kan komme med et eksempel som gjelder meg selv, for ikke å tråkke på andre: Jeg valgte motsatt av alle kammeratene mine da jeg gikk ut av 9. klasse. Jeg ble kritisert av de fleste kameratene mine for å velge yrkesfaglig, for jeg var jo ikke så dum på skolen? Jeg gjorde det allikavel, for det var det jeg hadde lyst til, og det angrer jeg ikke på. Foreldet eksempel? Kan være, men sånn er nå det.
Man må gjøre som man vil, og jeg vet folk har forskjellig behov...men mange trenger også et spark for å komme igang med det de har lyst til.
Jeg gidder ikke unnskylde meg for noe jeg har sagt, for jeg har ikke sagt noe til noen spesifikke. Føler folk seg truffet så har jeg kanskje rett i noe av det jeg skriver?