Are og Odin

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby kristin » Wed Jun 14, 2006 5:02 pm

jeg bare er litt uenig i karaktergivinga di, men det er jo ikke veldig vanskelig, sier du noe er dårlig- så mener sikkert jeg det er bra... du syntes jo terkel i knipe er dårlig :shock: den er jo dødsbra!!!
kristin
Begynner å komme seg

Postby agklausen » Wed Jun 21, 2006 3:01 pm

Kjære Kristin. Du vet jo at du kan ikke lage en statistikk ut ifra 1 hendelse. Du trenger tre punkter i et rutenett for å trekke en rett linje og vite at den stemmer. Dermed kan du ikke si at min karakterskala/smak er dårlig basert på uenighet om 1 film.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Wed Jun 28, 2006 4:45 am

atlecm wrote:Hva syntes du om "Klaus Sonstad-show" da Klausssen?

Klaus Sonstad show er ikke noe gøy, heller ikke Osen-Banden er nin favoritt.
De var mye bedre sammen enn hver for seg, nå er det et luftskip som taper høyde.... FORT.

Min nye favoritt, utenom radio-resepsjonen, er Marius Strand. Selv om han ikke er ny, så er han kul. Akkurat det vet jeg at The Dude er helt enig i faktisk...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Martin » Wed Jun 28, 2006 4:46 am

DESSUTEN:
Trønder dialekt kan ikke, og kommer aldri til å være pent eller lett og forstå.
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Elise » Wed Jun 28, 2006 7:08 am

Radioresepsjonen kan jeg være egodt enig i, men Marius Strand: NEi!
Elise
Superposter

Postby mariht » Wed Jun 28, 2006 8:31 am

jeg merker jeg ikke hører så mye på radio.. hva er alt dette..

på kontoret på jobb ruller for tiden dyreparkkanalen...nå kan jeg snart alle barnesanger gitt
mariht
Veldig aktiv poster

Postby atlecm » Wed Jun 28, 2006 11:18 am

Elise wrote:Radioresepsjonen kan jeg være egodt enig i, men Marius Strand: NEi!

Hør hør!

Petremorgen er forresten også bra. Litt avhengig av programlederne, men stort sett veldig bra.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby Martin » Thu Jun 29, 2006 1:21 am

Joda.
Egentlig var meningen med utspillet mitt med Marius Strand et forsøk på å få The Dude inn på banen her. Han hater nemlig fyren, etter hva jeg har forstått.

Og ja vel, petremorgen er grei nok, syntes bare at Kyrre har tatt med seg litt for mye av kyrre-programmet inn i det hele. Likte det bedre før. Det kan også selvfølgelig være det at det er stemmen hans som begynner å bli litt kjedelig.
Derimot, det som er bedre enn Kyrre og morgen, er den nye storsatsingen; Kuntsens kabin. Ikke det at Kuntsen er så gøy, selv om hun er ei ordentlig by-jente som gir oss god reklame, men Kristoffer Reinsfeld er med, og det må være en merkelig skrue. Han har ihvertfall en merkelig fetish på å lage teite og underlige introer- og kjenningsmelodier. Kan ikke det ordentlige navnet på dem.

Det er ihvertfall underholdende.

Det jeg til slutt skal si i denne radio-bolken, er at jeg vil takke alle individer som fikk konvertert meg, fra en reklame diggende jøk som hørte på P4, til en ung intelektuell kanal med navn petre. TAKK
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby atlecm » Thu Jun 29, 2006 5:32 am

Vel bekomme.

Artig vri på Knutsen-navnet der Martin. Prøv på flere språk.

Ellers, så er jeg enig med deg.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Thu Jun 29, 2006 7:08 am

Har dere hørt The Klausen show på helseradiokanalen? Godt program, med gode muligheter for innspill fra lytterne. Masse artige konkurranser hvor lytterne må reise ut for å løse forskjellige oppdrag og så melde tilbake til programlederen.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby Elise » Thu Jun 29, 2006 7:21 am

Ikke hørt, men høres bra ut! :D

Ellers: var forresten på seiltur med galeasen adella i går, og selvsagt ble det allsang.. Og da fikk man nok en bekreftelse på at Are og Odin var en god ting. Halfdan Sivertsen var egenlig skuffende...

"Kjærlighetsvisa" er vel egentlig ikke lenger noe annet enn versjonen til Are og Odin. :lol:
Elise
Superposter

Postby agklausen » Thu Jun 29, 2006 11:36 am

Det varmer et radiohjerte å høre slike lovord om Petre og deres herlige programmer. Når jeg har fri legges ofte dagen opp etter radioens kjøreplan.

Petremorgen: Står opp og spiser frokost. Et avslappende og godt program Liker både Kyrre og Kristine som programledere. Men savner Rune Nilson og Kari Slaatsveen...
Marius: Tid for å gjøre viktige ting som tar tid og som det ikke kan høres radio til. Nå tar forresten Mina over her, og planen opprettholdes.
Klaus Sonstad Show: Greit å ha i bakgrunnen
Radioresepsjonen: LUNSJTID. Når dette programmet av ypperste qualitet kommer på, er det stille i salen og ro i stuen. Intet bør forstyrre denne lytteropplevelsen.
Marte/ Kompani Knudsen: Veldig greit å ha som akkompagnement til etter-lunsj-aktivitetene. Siri skal ha for at ho har en sexy stemme. Vet ikke åssen ho ser ut...
Osenbanden: Sjekker hvem som er programleder. Hvis Are - står på, hvis noen andre, skru av.

Hvis jeg er ute og går tur er det alltid Petre som surrer i ørene. Hvis jeg har husket handsfree'n min.

Han har ihvertfall en merkelig fetish på å lage teite og underlige introer- og kjenningsmelodier. Kan ikke det ordentlige navnet på dem.

The word you're looking for, Martin, is: JINGLE
Kristoffer Reinsfeld er en merkelig skrue, men han kan det å lage underholdene radio. Og det skjer mye rart i hodet hans, som av en eller annen merkeli grunn faktisk får lov å slippe ut på lufta.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Elise » Fri Jun 30, 2006 6:20 am

Fikk med meg Kompani Knudsen i går, og man må jo bare bekrefte nok en gang: det er mye rart som foregår i hodet til godeste Kristoffer REinsfeld, men jeg er nå faktisk glad vi får ta del i det! :D
Elise
Superposter

Postby agklausen » Mon Jul 24, 2006 12:07 pm

FK SPORT er tilbake! WOHO!! :D
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Elise » Tue Jul 25, 2006 6:32 am

Definitivt det eneste sportsprogrammet undertegnede har en interesse av å følge med på.

Er faktisk såpass at jeg prøver å få med meg FK Fotball også, selv om jeg overhodet ikke bryr meg om fotball, og da må en jo egentlig gi dem litt kred.

Er nå faktisk en del dyktige programledere i denne P3 kanalen.

Noen kommentarer til guttene som setter oss på skolebenken igjen, og servreer oss o-fag?

Ha en fortsatt strålende sommerdag!
:banan
Elise
Superposter

PreviousNext

Return to Åpen post