Bilstyling

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby ...Siri » Fri Feb 02, 2007 1:33 pm

..
Last edited by ...Siri on Fri Feb 02, 2007 1:41 pm, edited 1 time in total.
...Siri
Beskjeden

Postby ...Siri » Fri Feb 02, 2007 1:38 pm

mariht wrote:teiten... ned/bort/opp.. det er akkurat det samme, og ja, jeg skal nok tilbringe mesteparten av min tid i den levende praken og med temmelig mye pensum som skal gjennomgåes... men må nok ut å reise endel tipper jeg, men IKKE oppover, det er det løfte..

...Siri; husk at det er mye som skal leses, mindre som skal kunnes og endel som du kun skal vite hvilken bok du skal slå opp i for å finne det ut
:shock:
...Siri
Beskjeden

Postby kribaa » Fri Feb 02, 2007 2:17 pm

skjønner ikke hvorfor du skal være så jævlig nebbete atle. du er jo over gjennomsnittet opptatt av bil og folk må ha lov å syns noe annet enn deg. er til en opplysning (muligens veldig sjokkerende) ikke alltid du som har fasiten. ellers så syns jeg alle bare skal være venner :?
kribaa
Beskjeden

Postby kribaa » Fri Feb 02, 2007 2:20 pm

hvor mange innlegg må forresten til før jeg kommer ut at denne veldig ukomfortable beskjeden kategorien... sorry forumpolizei, vet det var en avsporing. håper jeg slipper med en advarsel :D
kribaa
Beskjeden

Postby agklausen » Fri Feb 02, 2007 3:15 pm

Trikset, Kristin, er å skrive innlegg i fleng, så kommer oppgraderingene av seg selv. Du er godt igang allerde, og kommer du over 50 tror jeg du vil være på rett vei.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Sat Feb 03, 2007 5:35 pm

kribaa wrote:skjønner ikke hvorfor du skal være så jævlig nebbete atle. du er jo over gjennomsnittet opptatt av bil og folk må ha lov å syns noe annet enn deg. er til en opplysning (muligens veldig sjokkerende) ikke alltid du som har fasiten. ellers så syns jeg alle bare skal være venner :?

Hei,hei, her er vi alle venner, og til info tror jeg sannellig at vi alle, ihvertfall mange av oss tidvis er nebbete mot hverandre....

Jeg syntes det er tidvis tøft og pent med styla biler, selv har jeg ikke råd til det, kunne godt tenkt meg å hevet og breddet og montert vinsj.
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Kjetil » Sat Feb 03, 2007 5:57 pm

Mens vi snakke om styling, jeg fikk mail fra fyren som la film på rutene til Audien, han kjører tilbud fra 1. feb- 15 mars 1000 kroner for film på 3 ruter eller 1500 på 5 ruter osv han gir 10 års garanti på film og arbeid. Det kan ikke bli billigere en det. Han holder til i Kjøbenhavn og turen tar du som en tur.
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby atlecm » Sat Feb 03, 2007 8:07 pm

kribaa wrote:skjønner ikke hvorfor du skal være så jævlig nebbete atle. du er jo over gjennomsnittet opptatt av bil og folk må ha lov å syns noe annet enn deg. er til en opplysning (muligens veldig sjokkerende) ikke alltid du som har fasiten. ellers så syns jeg alle bare skal være venner :?

Aiai, her var det mye gammel innestengt harme over at jeg alltid har ment at blodsenka biler med skjørter og spoilere er harry. Rett og slett harry. Om dere syntes en helt original (ok, det er satt på litt beskyttelse) LR er harry, så gjerne for meg. Jeg mener ikke at bil-interesse er harry.

Kjetil: Ukonsekvent: Prøvde å henvise til at før skulle det være så lavt som mulig, nå så høyt som mulig. Beklager at det ikke var tydelig nok.

Eller så vet jeg at denne bilen er et sårt tema, derfor jeg skriver om det :)
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby Kjetil » Sat Feb 03, 2007 10:07 pm

LC`en er hvis du ikke har sett det helt orginal, den er kjøpt fordi vi trengte en bil nr 2. 4x4 var et krav (har du sett bakken) og for og si det rett ut, lykke til hvis du finner en brukende quattro til under 20000. Derfor ble det noe som kan (og brukes) i skogen, noe jeg har hatt lyst på så lenge jeg kan huske, men ikke som eneste bil pga rævva kjøre egenskaper og komfort. Derfor har jeg også fra rådet (beklager Kristin en ord delings feil) unge hr Klausen kjøp av samme bil, noe du selv også gjorde. Nettopp pga kjøreegenskaper.

Jeg har aldri sagt at bilen din er harry heller motsatt, syns den er tøff jeg. Samme med serie bilen.

Men beskyttelsen din er og blir styling for den har ingen bruks verdi har den? Store mud dekk det samme for den blir ikke akkurat kjappere og tar svingene bedre med knaste dekk så store at flexen blir redusert? Tipper heving står på ønskelisten noe som bedrer flex men ødelegger vei egenskapene ytterligere.
Når jeg ser deg i skogen med Defenderen i så frisk kjøring at du har bruk for rock sliders, plater under bilen og heving skal jeg vurdere og trekke tilbake utsagnene mine samtidig som jeg vinsjer deg løs. Jeg tror den bilen blir kjørende på vei (noe den aldri var tiltenkt fra fabrikk) for tenk hvis det blir riper i metallic lakken (sitat deg selv)

Audien har vi enda og den er fortsatt senket og har lavprofil dekk. Men til forskjell fra din styling, blir faktisk denne bilen bedre å kjøre av litt styling i motsettning til din.

Et siste ord, synd denne er så blodharry med senking og store felger, ikke sant Atle. Kommer til Gumpen når jeg har vunnet i Lotto.

Image
Last edited by Kjetil on Sat Feb 03, 2007 10:40 pm, edited 2 times in total.
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby Martin » Sat Feb 03, 2007 10:13 pm

Akk, slik denne dikusjonen utvikler seg ser jeg kanskje for meg at det ikke er lenge til at vi må sende ut nyhetsmail til deltagerne om verbal-slosskamp på javelforum, for første gang såvidt jeg vet. Jeg følger opp dette og er spent på neste innlegg....

:shock:
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Kjetil » Sat Feb 03, 2007 10:17 pm

Jeg også rene battlinga :D Men tror nok jeg lar det ligge etter dette, kan heller ta det en annen gang over en kopp kaffe eller ei øl.
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Sat Feb 03, 2007 11:47 pm

Er det snakk om den bilen dere hadde da jeg begynte å gå på Javel? Altså den som kunne se ut som den hørte hjemme i en annen klubb enn offroad-klubben for å si det sånn (faste møter på Shell i Elvegata og på Silokaia)?
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Kjetil » Sun Feb 04, 2007 1:03 pm

Lik denne men med alt sort lakkert og uten spoiler som ødelegger alt av linjer.
Image
Kjetil
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Sun Feb 04, 2007 1:06 pm

Den linken funker jo ikke...

Herfra er innlegget endret av meg selv:
Nå funker linken likevel.
Vel, du hadde nok fortsatt blitt medlem i tidligere nevnte klubb med denne bilen. Uten videre problemer. Den er litt....rånsk
agklausen
En av JavelForums konger

Postby atlecm » Sun Feb 04, 2007 9:35 pm

Kjetil wrote:LC`en er hvis du ikke har sett det helt orginal, den er kjøpt fordi vi trengte en bil nr 2. 4x4 var et krav (har du sett bakken) og for og si det rett ut, lykke til hvis du finner en brukende quattro til under 20000. Derfor ble det noe som kan (og brukes) i skogen, noe jeg har hatt lyst på så...(osv...)

Aiai (for å gjenta meg selv), hvilken iver!

Jeg har aldri sagt noe om Toyotaen, jeg syntes det er en tøff LC, skiller seg litt ut. Hvis du tenker på høyden, så tenkte JEG på at før: lavt, nå: høyt.
Audien har jeg aldri nevnt.
Det jeg hakker på (hihi) er Opelen. Den var...ja, det har jeg sagt før.
Den på bildet er original, er den ikke?
Platene under min har jeg understellsbehandla, så de synes ikke lengre. Merkene er borte vekk.

Har du baggen til salgs ennå forresten? ;)
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

PreviousNext

Return to Åpen post