Moderator: Martin
mariht wrote:teiten... ned/bort/opp.. det er akkurat det samme, og ja, jeg skal nok tilbringe mesteparten av min tid i den levende praken og med temmelig mye pensum som skal gjennomgåes... men må nok ut å reise endel tipper jeg, men IKKE oppover, det er det løfte..
kribaa wrote:skjønner ikke hvorfor du skal være så jævlig nebbete atle. du er jo over gjennomsnittet opptatt av bil og folk må ha lov å syns noe annet enn deg. er til en opplysning (muligens veldig sjokkerende) ikke alltid du som har fasiten. ellers så syns jeg alle bare skal være venner

kribaa wrote:skjønner ikke hvorfor du skal være så jævlig nebbete atle. du er jo over gjennomsnittet opptatt av bil og folk må ha lov å syns noe annet enn deg. er til en opplysning (muligens veldig sjokkerende) ikke alltid du som har fasiten. ellers så syns jeg alle bare skal være venner

Kjetil wrote:LC`en er hvis du ikke har sett det helt orginal, den er kjøpt fordi vi trengte en bil nr 2. 4x4 var et krav (har du sett bakken) og for og si det rett ut, lykke til hvis du finner en brukende quattro til under 20000. Derfor ble det noe som kan (og brukes) i skogen, noe jeg har hatt lyst på så...(osv...)
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests