Idol 2007

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Kommer du til å følge med på Idol 2007?

Ja, selvfølgelig!
6
32%
Nei, selvfølgelig ikke!
3
16%
Litt etter hvert kanskje. Er så kjedelig i begynnelsen
2
11%
Ser nok av og til, men er ikke noe jeg vil prioritere
8
42%

Total votes : 19

Postby hege » Fri Oct 26, 2007 9:47 pm

Kansje ikke alltid for de fineste, men for dem som sjarmerer. Dem man selv kunne tenke seg å kjøpe musikk av, og det er jo faktisk det som teller. Kommer jo ingen vei, selv om du har den stemmen, eier du ikke særpreg eller utstråling.

..tror ikke det er mange som syntes brannmannen fenger så mye i lengden...han er kjedelig!
hege
Pengedama
Pengedama

Postby agklausen » Fri Oct 26, 2007 9:50 pm

The X-factor er viktig, ja. Må få sett en hel sending en gang, så jeg får høre åssen alle synger. Er endel av de jeg bare har sett fjeset på...
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 9:51 pm

hege wrote:
..tror ikke det er mange som syntes brannmannen fenger så mye i lengden...han er kjedelig!

Å han er ikke så vilt kjekk heller! Han er mest klissen..
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby hege » Fri Oct 26, 2007 9:55 pm

Ja, første gangen var han kjekk (altså han er jo fin å se på), men så ble det for mye...så ble han bare på grensen til ekkel..

Nå syntes jeg bare han har utrolig stygge tenner..og du ser dem hele tiden når han smiler :shock:

..jeg finnes ikke overfladisk :D
hege
Pengedama
Pengedama

Postby agklausen » Fri Oct 26, 2007 9:57 pm

Det er TV det er snakk om, og da er det jo bildet du ser på. Og biledskjønn er ikke det samme som fin i virkeligheten. Mange som ser knallfine ut på et bilde, og så viser det seg at det ble tatt i et særdeles heldig øyeblikk.

Bare for å ha spurt: Noen som så Kari Traa naken på TV2 ista? Voff voff
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 9:59 pm

Før syns jeg brannmenn i uniform virkelig var tingen, men han har satt alle brannmenn i et dårlig lys! Hvor tragisk er det ikke på en skala fra 1 til 2 å stille opp på audition i uniform?? :shock:
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 10:01 pm

agklausen wrote:Det er TV det er snakk om, og da er det jo bildet du ser på. Og biledskjønn er ikke det samme som fin i virkeligheten. Mange som ser knallfine ut på et bilde, og så viser det seg at det ble tatt i et særdeles heldig øyeblikk.

Absolutt enig der! Han der Idol Anders fra Kr.sand hang en del hos oss en periode (ikke at det er noe å skryte av) men han er mye kjekkere på tv for å si det sånn!
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby hege » Fri Oct 26, 2007 10:05 pm

Var ikke han ganske stygg uansett?
hege
Pengedama
Pengedama

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 10:10 pm

hege wrote:Var ikke han ganske stygg uansett?

Image

... Føler det blir litt feil å si at han er direkte stygg.. Det syns jeg absolutt ikke! Men kjekkere på tv enn i virkeligheten! MEN! Utseende er jo ikke alt! Han er enormt koseli :)
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Fri Oct 26, 2007 10:20 pm

Så han var en trivelig ex TV-kjendis? Hmm... Var vel ifjor han var med, var det ikke...?
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 10:23 pm

agklausen wrote:Så han var en trivelig ex TV-kjendis? Hmm... Var vel ifjor han var med, var det ikke...?

Stemmer stemmer! Han går i klasse med hu ene jeg bor med... Hvis du lurte 8)
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Fri Oct 26, 2007 10:26 pm

Lurte ikke, men grei trivia :wink: Jeg har henge noe med søstra til ho Maren Birkeland-tuppa som var med for noen år tilbake. Dvs, ho gikk i samme menighet som meg. Men det må jo sies at mange kjendiser er langt triveligere off-screen enn on-screen. Morten Lauknes (han som vant 71gN for et par-tre år siden) er jo også en trivelig kar selv om han virker litt overlegen på skjermen
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 10:39 pm

Idol Anders som vi liker å kalle han, var med å se en del filmer hos oss.. Han og er litt sånn klissete (sånn som brannmannen) så var en del klissete løøøv filmer vi så på.. Pearl Harbor var jo en slager!
Det jeg egentlig ville frem til her, var at pappaen hans jobber for Sørlands chips, så han hadde alltid med masse snop! Hadde en periode et lager av blandt annet lovehearts, som han hadde hatt med!

Ikke tru at vi utnytta han, han kom med det helt frivillig!
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Fri Oct 26, 2007 10:41 pm

Man kaster ikke ut venner som kommer med snop. Nesten uansett. Men de lager jo ikke LoveHearts på SørlandsChips-fabrikken?
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Tanya Kimberly » Fri Oct 26, 2007 10:44 pm

agklausen wrote:Man kaster ikke ut venner som kommer med snop. Nesten uansett. Men de lager jo ikke LoveHearts på SørlandsChips-fabrikken?

Nei.. altså.. vetta hoen jeg hvor han jobba, men det var i etellerannet firma som hadde noe med lovehearts og S. chips å gjøre!
Ikke viktig! Vi fikk snop :D
Tanya Kimberly
Veldig aktiv poster

PreviousNext

Return to Åpen post