Takket være SMK så har jeg nå fått sett begge episodene!!! Stor jubel!
Vannvittig bra! Det var ikke så mange som hadde sett Ut i vår hage før, så det var mange skeptikere da jeg prioriterte dette foran Monsen og Dagsrevyen...men de flirte seg ihjel. Særlig første episode der de hetset nordlendinger slo an
Noen som så nå på torsdag? Utrolig morsomt med de HumanEtikerne som ikke ville at det skulle komme ut at de opplevde overnaturlige ting fordi de ikke trodde på det "De Skuelystne" var ikke så dumme de heller.
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Tydelig at jeg må en tur inn på nett-tv og se denne episoden, ja. Har hørt rykter om mye og mangt som vi gikk glipp av da vi var i Austerreich
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Et lite tips: Ut i vår hage 2 er tilgjengelig på DVD i april