Dette var vel den siste spikeren i kista på alle frivillige organisasjoner som er knyttet opp mot redningstjenesten i Norge. Tror det er best at vi Legger ned vår avdeling, slik at vi ikke taper mer penger og tid på dette. Vi er jo trossalt amatører, og det er tydelig at folk ikke ønsker,eller trenger vår hjelp. Og jeg forstår dem godt. Vi har jo minimalt om noe med kurs, kunnskap og erfaring. Vi er rett og slett bønder som tror vi er krigere. Jeg synes at kommentaren er for snill. Vi kan jo ikke Ettersøkning og Redning heller. Vi er amatører på feltet der og. Stort sett finner vi jo ingenting. Vi er bare i veien for hundeførere og helikopter. En hodpine for operativ uteleder. Forrige aksjon ble funnet gjort av Brannvesenet. Gangen før det ble det gjort funn av Seakingen. vi var så trege at vi ikke kom oss ut i skogen før funnet ble gjort. tror dette med å ha Frivillige på leteaksjoner er rett og slett kun for syns skyld. "Det er som å bruke en kork til å stoppe flatulens." Det vi er flinke til er vel... Egentlig er det kun lodd salg og bøsse bæring vi kan, og det er vi grunnen ikke flinke til engang, men det er noe vi kan. Der ser vi at Frelsesarmen står ute Natt og Dag. De kan dette med å hanke inn penger. Så da kan jeg fokusere på jobb, og la de profesjonelle gjøre jobben sin.
Takk for et fint samarbeid. Det var hyggelig så lenge det varte

Det finnes ikke problemer, bare løsninger...