er du hun som faktisk ikke har ett helt hus en gang, bondekona? Og nettop har fått gravd igjen gjørme SPA`en i hagen? I såfall vet jo jeg og hvem du er:)
The Dude wrote:er du hun som faktisk ikke har ett helt hus en gang, bondekona? Og nettop har fått gravd igjen gjørme SPA`en i hagen? I såfall vet jo jeg og hvem du er:)
Hun som venter på at den himla håndtverkeren skal komme og sette inn vindu på badet, ja...
Gravd igjen gjørme spaen. Det er triste greier. Du kunne jo tjent store penger på det. Kjendiser er sikkert interessert, og du har jo en håntverker kjendis....
Hvis ikke ville jeg gjerne foreslått gjørmebryting, det er og stilig.
Etter planen er jeg nok litt opptatt 29 januar og jeg ville jo vært redd for å drukne henne med kroppen min. Den er jo uformelig. Men jeg er klar når jeg veier 13 kg mindre
Håndverkermannen: Du kan anse det som en varsling dette! Vinduet skal hentes og settes klart til deg mandag.
Hilde: Setter pris på at du tar ansvar for meg slik at jeg ikke drukner i gjørma! Takk!! Akkurat nå er gjørma usedvanlig hard, så det ville virkelig gjort vondt om du ramlet på meg!