Er Javelforum farlig for husfreden?

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Er Javelforum farlig for husfreden?

Postby agklausen » Fri Jan 26, 2007 2:44 pm

Det har kommet meg for øret at noen av de faste posterne her på Javelforum har kommet opp i en uant situasjon. De bruker vistnok nesten mer tid her enn på hverandre. Da er 'på' ikke ment som en konkret preposisjon, altså. Bare for å oppklare det. I alle fall har det vist seg at en av dem mener den andre bruker for mye tid her inne.
Er det andre som har opplevd noe lignende? Er jo ganske mange par som frekventerer her, etter hvert
agklausen
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Fri Jan 26, 2007 3:08 pm

Mindre farlig for husefreden enn gjentatte nattevakter på begge i huset i alle fall....
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Re: Er Javelforum farlig for husfreden?

Postby Martin » Fri Jan 26, 2007 7:16 pm

agklausen wrote:Det har kommet meg for øret at noen av de faste posterne her på Javelforum har kommet opp i en uant situasjon. De bruker vistnok nesten mer tid her enn på hverandre. Da er 'på' ikke ment som en konkret preposisjon, altså. Bare for å oppklare det. I alle fall har det vist seg at en av dem mener den andre bruker for mye tid her inne.
Er det andre som har opplevd noe lignende? Er jo ganske mange par som frekventerer her, etter hvert

Vi opplever IKKE dette, noen mener kanskj at det kan helle mot dette, men slik er det altså ikke.... Hos oss. Mener jeg
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Martin » Fri Jan 26, 2007 7:18 pm

KnutK wrote:Mindre farlig for husefreden enn gjentatte nattevakter på begge i huset i alle fall....

Opplever egentlig ikke det heller som en trussel for husfreden, for det er jo bare å sove litt lengre sammen...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Martin » Fri Jan 26, 2007 7:20 pm

Det som er en trussel for husfreden er diskusjoner om pengebruk, der den ene parten ønsker å bruke penger på f.eks musikk og filmer, mens den andre parten ønsker å kjøpe mat og husholdnings-artikler for samme pengene...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby KnutK » Fri Jan 26, 2007 11:37 pm

Martin wrote:
KnutK wrote:Mindre farlig for husefreden enn gjentatte nattevakter på begge i huset i alle fall....

Opplever egentlig ikke det heller som en trussel for husfreden, for det er jo bare å sove litt lengre sammen...

Jo, sant det, men før sovingen kommer igang kan det ofte være litt ufred i husefreden.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby mariht » Fri Jan 26, 2007 11:45 pm

merker jeg er gansker inhabil i denne sammenhengen... men kan tenke meg det er som gutter og sport, og jenter og handling.. og det liker den andre parten dårlig.. men dog, det er flere som har kommet inn begge 2, og da er det jo ikke noe pes...
mariht
Veldig aktiv poster

Postby sjefen » Sat Jan 27, 2007 12:28 am

mari er for øvrig shopaholiker.
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter

Postby agklausen » Sat Jan 27, 2007 12:08 pm

Martin wrote:Det som er en trussel for husfreden er diskusjoner om pengebruk, der den ene parten ønsker å bruke penger på f.eks musikk og filmer, mens den andre parten ønsker å kjøpe mat og husholdnings-artikler for samme pengene...

Selv om jeg er singel klinger denne debatten kjent. Det er en stadig pågående drakamp om hva pengene skal gå til. Mat eller film? Og så alt det andre greiene da, som husleie, bensin, strøm etc etc
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Mon Jan 29, 2007 3:03 am

Det er nødvendigheter.
Maten kan en jo klare seg uten en stund, det er det vel ingen som er uenig i ?
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby agklausen » Sat Feb 03, 2007 9:36 am

Det er flere av oss som er godt rustet for lengre perioder uten mat. Vann er fortsatt gratis, og det finnes rikelige mengder i springen. Dessuten finns det jo mye bra innenfor suppemarkedet, både i varianten Rett-i-koppen og sånn mer lang-kok supper. Fullverdig mat i det og. Og en sekk ris koster jo ikke mer enn 50-lappen det heller, og varer leeenge. Med et lite krydderdryss i riskokeren kan du variere smaken ganske mye også. Eller kjøp en kasse nudler eller to.
Risikoen med det hele er jo at vi kan risikere å miste lubbet.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Sat Feb 03, 2007 11:45 am

For å dra dere inn på temaet her igjen; så kan jeg jo informere at de som er gravide er svært interessert i å bruke forum. Jeg kjenner bare ei som er gravid, håper dere sier fra dersom det er noen andre forumdeltagere som er det, men her hjemme har interessen økt voldsomt den siste tiden...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Return to Åpen post