BRA, eller dritt tradisjon

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hva mener du om å bruke Forum som et kommunikasjons verktøy ?

Bra ?
18
100%
Eller dritt-tradisjon
0
No votes

Total votes : 18

Postby pissboy » Sat May 12, 2007 9:03 am

Sommerklipp er definitivt en dritt tradisjon.
Pissboy
pissboy
Humorist

Postby Pyro » Sat May 12, 2007 9:14 am

spesielt om frisøren klipper deg i øret, da er det en dritt tradisjon!
förvaras utom syn- och räckhåll
Pyro
Mr. Über

Postby pissboy » Sat May 12, 2007 9:16 am

Jeg mener nå det er en dritt tradisjon uansett jeg. Lenge leve MANKE.
Pissboy
pissboy
Humorist

Postby agklausen » Tue May 15, 2007 9:12 am

Klipping i kroppsdeler sorterer vel egentlig under Scarification, og er en anerkjent dritt tradisjon på en generell basis.
Hvem har sagt at du skal klippe deg hos frisør? Jeg tok det sjøl, jeg. Og det var utroli digg å kjenne vinden blåse lekent langs hodebunnen igjen. Totalt uhindret av hår. Noen år siden sist nå. Absolutt en bra tradisjon!
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Pyro » Tue May 15, 2007 3:14 pm

Du har vel egentlig ikke så langt hår når du klipper deg, men når slike som Anders og megselv skal klippes, trenger vi hjelp til å holde gressklipperen.
Pyro
Mr. Über

Postby agklausen » Wed May 16, 2007 12:23 pm

Langt nok til å lage hestehale. UTEN at det hang hår ned langs siden av nakken mot ørene.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Mon Jun 18, 2007 11:32 am

Det har blitt laber aktivitet her på siden den siste tida. Ikke bra. Derfor tar jeg på meg ansvaret med å legge frem noen bra eller dritt tradisjoner for "panelet":

1: Plenklipping. Noe som må til. Jeg gjør det i shorts og bar overkropp (hvis det er sol). Bra eller dritt tradisjon?

2: Frokost. Denne er igrunn en todelt problemstilling. Av og til, når jeg skal på dagvakt, stopper jeg innom på YX i Lillesand for en kopp kaffe (Har selvfølgelig YX-kopp). Bra eller dritt tradisjon?
Noen ganger kjøper jeg med meg ei baconpølse med rekesalat i tillegg (meny selvfølgelig), så jeg får spist frokost før jeg kommer på jobb. Bra eller dritt tradiosjon?
Det må i tillegg opplyses om at jeg sjelden eller aldri spiser frokost hjemme før jeg drar på dagvakt. Dette har med tid å gjøre. De gangene jeg ikke spiser pølse på veg til jobb har jeg mat på jobb.

3: Jeg liker å gå med solbriller hele døgnet, nesten. I alle fall på hode. Bra eller dritt tradisjon?

4: Jeg hører på radio til alle døgnets tider. Bra eller dritt tradisjon?
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Pyro » Mon Jun 18, 2007 2:37 pm

1. klippe plen er dritt tradisjon, men må til som du sier.
å bedrive plenklipping i bar overkropp med sol er i mine øyne mer en risiko sport.

2. Frokost er en bra tradisjon, men definisjon frokost, er det dagens første måltid? eller mellom 5-8 på morgen quisten.
Kaffe til frokost er bra tradisjon, fordi det er kaffe.
pølse er uting, altså dritt tradisjon, egner seg dårlig til frokost.

3. Solbriller er kult, så dette er også en bra tradisjon.
solbriller i mørke er en risikosport, men fortsatt en bra tradisjon.
å ha dem på hodet er bare for å øke tilgjengligheten til solbrille bruk.

4. Radio er bra tradisjon! sånn er det bare
Det er som et ekteskap, det er mye dritt og mas, men du holder ut, for det er også mye å glede seg over.

Sånn er i allefall min nuværende mening
Pyro
Mr. Über

Postby pissboy » Mon Jun 18, 2007 9:54 pm

1. Plenklipp: Nødvendig men som Pyro sier, dritt tradisjon.

2. Frokost: Garantert dritt. Frokost er vel dagens førstemåltid. Her om dagen spiste jeg frokost 19.30. Da stod jeg opp klokka 9 om morran.

3. Solbriller er tøfft. Har de som oftest på hode eller hengende i skjorta. Uansett vær og føre.

4. Radio er definitivt en bra tradisjon. Hører ikke så mye på radio utenom når jeg svinser rundt ute på gårdsplassen og hjelper far. Hører for et meste på musikk på mp3-spiller.
Pissboy
pissboy
Humorist

Postby atlecm » Mon Jun 18, 2007 10:24 pm

1: Plenklipping. Bra tradisjon. Det blir fint, og man får lov til å gå rundt med en bråkete, potensielt farlig maskin som det av og til trengs en mann for å få til å virke.
Bar overkropp? Kommer litt ann på.
2: Frokost. Bra tradisjon. Å få tid til en god frokost redder dagen frem til lunsj. Å ha dog tid om morgenen er deilig. Kaffe på Statoil eller Noroil er også bra.
Pølse til frokost...lukter veldig trailer av det. Jeg syntes det absolutt er en drittradisjon, selv om pølse er aldri så godt.

3: Solbriller hele døgnet er tåpelig. Er det sol og man kjører bil så er det bra. Går man rundt i byen når det er overskyet, eller inne med solbriller på så...ja... ser dumt ut. Man har da innebygget lysmengdejustering i øynene.

4: Radio er bra, særlig i bil. Å gå rundt med lyd i ørene i byen er dritt. Man får ikke med seg noe.
Last edited by atlecm on Tue Jun 19, 2007 4:13 pm, edited 1 time in total.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby Skade » Tue Jun 19, 2007 10:54 am

1. Plenklipping = dritt. Vi har etterhvert planer om hus, men skal IKKE ha plen! Bare en stor platting, resten naturtomt (mamma og pappa har veldig stor plen...)

2. Frokost = bra. Korn eller weetabix går veldig fort! Det beste er selvfølgelig en søndag med god tid, gode venner og fullt oppdekket bord. Kaffi er bra, pølse er dritt! Mange bensinstasjoner har jo nå gode nistepakker.

3. Solbriller hele døgnet = litt mindre bastant her. Det kommer an på hårsveisen!

4. Radio = bra. Veldig bra faktisk, så lenge det ikke er snakk om P4 eller Kanal24. Forøvrig hadde det vært bra å få inn P3 her oppi fjellheimen!
Skade
Vårt lokale bidrag

Postby atlecm » Tue Jun 19, 2007 4:15 pm

Skade wrote:1. Plenklipping = dritt. Vi har etterhvert planer om hus, men skal IKKE ha plen! Bare en stor platting, resten naturtomt (mamma og pappa har veldig stor plen...)

2. Frokost = bra. Korn eller weetabix går veldig fort! Det beste er selvfølgelig en søndag med god tid, gode venner og fullt oppdekket bord. Kaffi er bra, pølse er dritt! Mange bensinstasjoner har jo nå gode nistepakker.

3. Solbriller hele døgnet = litt mindre bastant her. Det kommer an på hårsveisen!

4. Radio = bra. Veldig bra faktisk, så lenge det ikke er snakk om P4 eller Kanal24. Forøvrig hadde det vært bra å få inn P3 her oppi fjellheimen!

1. Vokser det gress på Hovden? skal dere kanskje ha en minigolfbane i hagen?
2. Jaa...er vel enig.
3. Har du klippet deg?
4. Av og til går det så mye drit på P3, at jeg hører på P4 eller 24...faktisk.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby elinms » Wed Jun 20, 2007 3:30 pm

1. Plenklipping: Bra tradisjon fordi jeg slipper. Jeg bor i blokk så plenklipping er en aktivitet som kun er nødvendig hjemme hos mamma og pappa i Namsos, og da er det nesten litt gøy å dra fram den gamle, rustne og ikke motoriserte gressklipperen fra boden. Gleden går som regel raskt over, når man støter på mengder med mose og klipperen kjører seg fast. Elsker lukten av nyklipt gress!
Bar overkropp... Eh, ikke nå lenger.

2. Frokost: Bra tradisjon, og kaffe er uunnverlig! Tar meg stort sett tid til litt mat før dagvakt, stort sett går det i egg, bacon, omelett, grønnsaker, ost mm. Pølse til frokost? Måtte være etter en særdeles sein natt på byen, og det er fortsatt ikke spesiellt godt.

3. Solbriller hele døgnet: Har i sekken men ikke på hodet. Er en veldig god tradisjon å ha dem lett tilgjengelig når jeg skal sykle til jobb på morgenen, og enda viktigere hvis jeg skal sykle hjem etter nattvakt. Blir lett hodepine hvis jeg ikke har dem på når jeg er lenge ute i sola.

4. Radio: Bra tradisjon. Hører stort sett på radio så lenge jeg er våken, og ikke driver med aktiviteter som ikke kan/bør kombineres med radio. Går mest i P1 og P3. Hører av og til på radio når jeg sykler, men må ha den veldig høyt på for å overdøve støyen fra trafikken, og det er igjen litt risikabelt.
Der alle tenker likt, tenker ingen serlig mye
elinms
Aktiv poster

Postby agklausen » Wed Jun 20, 2007 9:11 pm

atlecm wrote: Kaffe på Statoil eller Noroil er også bra.

Noroil? Er ikke det et merke som forsavnt omtrent samtidig med Sovjetunionen? (Uten at det nødvendigvis var noen sammenheng)

Og forresten: Det finnes mange gode P3-programmer i Podkast-versjon. Da kan du høre på gullet igjen og igjen og igjen....og igjen :wink: Jeg varmer opp til sommerens store radiohøydepunkt når RR kommer tilbake på lufta med å høre podkasts fra storhetstiden ifjor.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby pissboy » Wed Jun 20, 2007 9:43 pm

Noroil er vel lettere avdanka firma som Fina og Mobil 1 også er. Og podcasts er en suveren bra tradisjon. Er litt sur for "Hallo i uken" ikke er å finne på podcast (jeg finner det iallefall ikke), åsså har faktisk Kanal 24 et genialt program. Kommisjonen med Golden og Antonsen. Meget morro meget morro.
Pissboy
pissboy
Humorist

PreviousNext

Return to Åpen post