Det varmer et radiohjerte å høre slike lovord om Petre og deres herlige programmer. Når jeg har fri legges ofte dagen opp etter radioens kjøreplan.
Petremorgen: Står opp og spiser frokost. Et avslappende og godt program Liker både Kyrre og Kristine som programledere. Men savner Rune Nilson og Kari Slaatsveen...
Marius: Tid for å gjøre viktige ting som tar tid og som det ikke kan høres radio til. Nå tar forresten Mina over her, og planen opprettholdes.
Klaus Sonstad Show: Greit å ha i bakgrunnen
Radioresepsjonen: LUNSJTID. Når dette programmet av ypperste qualitet kommer på, er det stille i salen og ro i stuen. Intet bør forstyrre denne lytteropplevelsen.
Marte/ Kompani Knudsen: Veldig greit å ha som akkompagnement til etter-lunsj-aktivitetene. Siri skal ha for at ho har en sexy stemme. Vet ikke åssen ho ser ut...
Osenbanden: Sjekker hvem som er programleder. Hvis Are - står på, hvis noen andre, skru av.
Hvis jeg er ute og går tur er det alltid Petre som surrer i ørene. Hvis jeg har husket handsfree'n min.
Han har ihvertfall en merkelig fetish på å lage teite og underlige introer- og kjenningsmelodier. Kan ikke det ordentlige navnet på dem.
The word you're looking for, Martin, is: JINGLE
Kristoffer Reinsfeld er en merkelig skrue, men han kan det å lage underholdene radio. Og det skjer mye rart i hodet hans, som av en eller annen merkeli grunn faktisk får lov å slippe ut på lufta.